Provocare
Fiind un website nou si un domeniu cu competitie mare, la nivelul in care ne luptam cu institutii financiare ce sunt pe piata de ani de zile, cu bugete imense pe partea de marketing, trebuia sa aducem rezultate intr-un timp scurt, pentru a promova noua imagine si de a atrage o alta categorie de varsta catre companie.
Strategie
Am ales sa folosim vechea identitate ca platforma de lansare pentru cea noua, prin care am reusit sa ajungem la clienti noi, cu ajutorul istoricului si in acelasi timp, noua imagine apeleaza la un public mai tanar, mai modern, mai actualizat. Evident cu noi tehnologii implementate prin care calificam clientii si reducem efortul depus pentru calificarea clientului.
Abordare
Astfel am realizat o campanie cu mai multe puncte focus in diferite medii, atat digital cat si fizic sa marim amploarea campaniei. Am atrast clienti noi din publicul tinta vizat si am depasit numerele dorite de client cu 120%, in acelasi timp site-ul a devenit vizibil in pozitia 3-5 pe diferite cuvinte cheie in prima luna de seo, apoi au urcat treptat si celelalte cuvinte relevante. Avand o medie de 4.4 pentru peste 25 de cuvinte cheie, cu un buget minim.
Procesul
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium.
Galerie
Rezultate reale pe o perioada de cateva luni pentru ecocred car brasov. Vrei si tu rezultate similare?
REZULTATE PRODUSE
De la 0 la 6 luni am ajuns in top google cu peste 30 de cuvinte cheie (mobil si desktop), am crescut DA la
CONVERSII
ROI
MAI MULT TRAFIC
RATA DE SUCCES